Zavěšení Volvo IFS v akci: video

Samostatné zavěšení předních kol v akci

Samostatné zavěšení předních kol zajišťuje dobrou stabilitu i odezvu

Vynikající směrová stabilita na rovinkách a dobrá odezva v zatáčkách

Se samostatným zavěšením předních kol si vozidlo udrží na rovinkách přímou stopu i při přejíždění hrbolů a výmolů. A výrazně se zlepšila také přesnost řízení v zatáčkách. Riziko převrácení se snížilo o 50 %, a to při jakékoliv rychlosti.

Spousta inovací byla provedena na nápravě

Inovace na nápravě

1. Dvojité lichoběžníkové zavěšení
Kola se mohou díky tomuto zavěšení pohybovat ve svislém směru nezávisle na sobě.

2. Převodka řízení s hřebenem a pastorkem 
Zajišťuje přímý kontakt s koly a vynikající odezvu řízení téměř bez prodlevy. 

3. Příčníky
Starají se o stabilizaci, která je běžně zajišťována přední nápravou.

4. Vzduchový měch
Pohlcuje nárazy a ovládá pohyb ve svislém směru, čímž zajišťuje měkčí odpružení.

Specifikace
Samostatné zavěšení předních kol je dostupné pro vozidla 4×2 a 6×2 s vlečenou nebo tlačenou nápravou (pouze tahače). Nápravu je možné zatížit až 8,5 tunami.

IFS a Dynamické řízení: revoluce v ovladatelnosti nákladního vozidla

Volvo Dynamic Steering

Samostatné zavěšení předních kol a Volvo Dynamic Steering zcela proměnilo jízdní vlastnosti nákladních vozidel.

Vyzkoušejte si Volvo Dynamic Steering
Hledat nejbližšího obchodního zástupce

Poznejte rozdíl

Objednejte si zkušební jízdu ve vozidle se samostatným zavěšením předních kol a sami pocítíte ten rozdíl. Obraťte se na obchodního zástupce nákladních vozidel Volvo, který vám rád zodpoví všechny otázky týkající se jízdních vlastností.

Hledat nejbližšího obchodního zástupce