Náročné podmínky nejsou pro Volvo FMX žádnou překážkou

Extrémní ovladatelnost

Když silnici pohltí písek nebo bláto, jediný způsob, jak se vyhnout potížím, je jet dál. Automatická regulace prokluzu zaručuje, že vozidlo neuvízne na místě. Tato funkce v případě potřeby automaticky aktivuje pohon předních kol, a když už není třeba, znovu ho vypne. Kromě toho je tu také dynamické řízení Volvo, které dokáže odrušit všechny nerovnosti na silnici a usnadnit řidiči řízení.

Systém ATC nabízí všechny výhody odpojitelné poháněné přední nápravy a přitom je stejně tak pohodlný jako trvale připojená náprava.

Jonas Odermalm

Vedoucí pro stavební odvětví, Volvo Trucks

Systém automatické regulace prokluzu vám pomůže v náročných situacích

Nedělejte ústupky

Poháněná přední náprava vás dokáže dostat z potíží. Avšak její nevýhodou je zhoršená ovladatelnost vozidla. Systém automatické regulace prokluzu v sobě – na rozdíl od trvalého pohonu všech kol – spojuje to nejlepší z obou světů. Když je přední poháněná náprava připojena, máte zajištěnu maximální trakci. A když ji odpojíte (což se týká většiny času), zlepší se ovladatelnost vozidla.

Objevte výhody systému automatické regulace prokluzu
Volvo Dynamic Steering: dává vám více kontroly a snadněji

Už se nemusíte prát s volantem

Na rozbitém povrchu určitě oceníte Volvo Dynamic Steering. To totiž dokáže nejen poskytnout o 85 % vyšší účinek posilovače, ale také rušit všechny rázy do řízení. Vy se tak budete moci za volantem uvolnit a užívat si stabilní a klidnou jízdu.

Více důvodů k oblibě Dynamického řízení Volvo
Zvedání dvojité nápravy

Zvedněte nápravu. Menší poloměr otáčení

Zvedání dvojité nápravy je prvek, pomocí kterého lze deaktivovat a zvednout jednu z poháněných náprav. Po zvednutí nápravy se nákladní vozidlo chová podobně jako vozidlo s podvozkem 4×2 nebo 6×2 – má menší poloměr otáčení výrazně lepší ovladatelnost. Snižuje také spotřebu paliva až o 3 %.

Více informací o zvedání dvojité nápravy
Při plném naložení má Volvo FMX výrazně lepší světlou výšku

Prudší kopce a hlubší příkopy

Přední poháněnou nápravu jsme posunuli o 100 milimetrů dopředu, takže vozidlo má nyní lepší nájezdový úhel. A také jsme nápravu přepracovali (z korunky a pastorku jsme přešli na ložiska), aby byla odolnější a přímější. Kromě toho jsme paralelní tyč přesunuli za podélnou část nápravy, takže nejníže položenou součástí vozidla je nyní odolné pouzdro nápravy. I při plném naložení je tak zajištěna výrazně větší světlá výška.

Najít nejbližšího prodejce

Nemusíte se spoléhat na naše slovo

Navštivte Volvo Truck Centrum a vyzkoušejte si výjimečnou ovladatelnost Volva FMX sami.

Najít nejbližšího prodejce