|
D16K |
---|---|
Emisní norma |
Euro 6 |
Počet válců |
6 |
Zdvihový objem |
16,1 dm³ |
Zdvih |
165 mm |
Vrtání |
144 mm |
Kompresní poměr |
16.0:1 |
Hospodárné otáčky |
950–1400 ot./min. |
Výkon výfukové brzdy |
230 kW (2200 ot./min.) |
Účinek brzdy VEB+ |
470 kW (2200 ot./min.) |
VEB+ |
volitelná výbava |
Olejové filtry |
2 plně průtokové, 1 obtokový |
Objem oleje při výměně včetně filtru |
42 l |
Chladicí systém, celkový objem |
48 l |
Palivo s nízkým obsahem síry (EN590, max. 10 částic síry na milion)
Bionafta druhé generace (EN15940, syntetická nafta)
Až 100 000 km nebo jednou ročně; olej kvality VDS4.
|
Výstupní točivý moment |
Poměr |
---|---|---|
EPTT650 |
650 Nm* |
1.26:1 |
EPTT1000 |
1000 Nm* |
1.26:1 |
* Výstupní točivý moment za jízdy a v klidu.
Čistý výkon podle: EC 582/2011
D16K550 (410 kW) |
|
---|---|
Max. výkon při 1 380–1 700 ot./min |
550 koní |
Max. točivý moment při 900–1 380 ot./min. |
2800 Nm |
D16K650 (480 kW) |
|
Max. výkon při 1 450–1 700 ot./min |
650 koní |
Max. točivý moment při 950–1450 ot./min |
3150 Nm |
D16K750 (550 kW) |
|
Max. výkon při 1600–1800 ot./min |
750 koní |
Max. točivý moment při 950–1400 ot./min |
3550 Nm |
Typ |
Nejvyšší převod |
Točivý moment motoru (Nm) |
Celková hmotnost soupravy (tuny) |
---|---|---|---|
AT2812F |
Přímý |
2800 |
60 |
ATO3112F |
Rychloběžný |
3150 |
100 |
ATO3512F |
Rychloběžný |
3550 |
100 |
Typ |
Kombinace |
Převod |
Max. točivý moment (Nm) |
Maximální zatížení nápravy / zdvojené nápravy (v tunách) |
Celková hmotnost soupravy (tuny) |
---|---|---|---|---|---|
Jednoduchá redukce |
|||||
RSS1356 |
Jednoduchá |
Hypoidní ozubení |
2400/2800 |
13 |
56/44 |
RSS1370A/B |
Jednoduchá |
Hypoidní ozubení |
13 |
70 |
|
RTS2370A |
Tandemová |
Hypoidní ozubení |
3550 |
23 |
70 |
RTS2310 |
Tandemová |
Hypoidní ozubení |
3550 |
23 |
100 |
Kolová redukce |
|||||
RSH1370F |
Jednoduchá |
Šikmozubé kuželové ozubení |
3550 |
13 |
70 |
RTH2610F |
Tandemová |
Šikmozubé kuželové ozubení |
3550 |
26 |
100 |
RTH3210 |
Tandemová |
Šikmozubé kuželové ozubení |
3550 |
32 |
100 |
RTH3312 |
Tandemová |
Šikmozubé kuželové ozubení |
3550 |
33 |
120 |
RTH3815 |
Tandemová |
Šikmozubé kuželové ozubení |
3550 |
38 |
150 |
RSS1356 |
RSS1370A/B |
RTS2370A |
RTS2310A |
RSH1370F |
RTH2610F |
RTH3210G |
RTH3312B |
RTH3815 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2.50:1 |
2.06:1 |
2.43:1 |
2.06:1 |
3.46:1 |
3.33:1 |
3.33:1 |
3.61:1 |
4.14:1 |
2.79:1 |
2.17:1 |
2.57:1 |
2.17:1 |
3.61:1 |
3.46:1 |
3.46:1 |
3.76:1 |
4.58:1 |
3.10:1 |
2.47:1 |
2.83:1 |
2.31:1 |
3.76:1 |
3.61:1 |
3.61:1 |
4.12:1 |
5.43:1 |
3.44:1 |
2.47:1 |
3.09:1 |
2.47:1 |
4.12:1 |
3.76:1 |
3.76:1 |
4.55:1 |
7.22:1 |
3.67:1 |
2.64:1 |
3.40:1 |
2.64:1 |
4.55:1 |
3.97:1 |
3.97:1 |
5.41:1 |
|
2.85:1 |
3.78:1 |
2.85:1 |
5.41:1 |
4.12:1 |
4.12:1 |
6.18:1 |
||
3.08:1 |
4.13:1 |
3.08:1 |
4.55:1 |
4.55:1 |
7.21:1 |
|||
3.40:1* |
4.50:1 |
3.36:1 |
5.41:1 |
5.41:1 |
||||
3.67:1* |
5.14:1 |
3.70:1 |
6.18:1 |
6.18:1 |
||||
4.11:1* |
5.67:1 |
4.11:1 |
7.21:1 |
|||||
6.17:1 |
4.63:1 |
*RSS1370B
K dispozici je celá řada pomocných pohonů, nezávislých nebo závislých na spojce i s vysokým točivým momentem, k pohánění nejrůznějšího vybavení nástaveb.
PTER-DIN: Pomocný pohon namontovaný na zadní část motoru pro přímý pohon hydraulického čerpadla.
PTER1400: Pomocný pohon s připojovací přírubou namontovaný na zadní část motoru pro pohon hydraulického čerpadla.
PTER-100: Pomocný pohon s připojovací přírubou namontovaný na zadní část motoru pro pohon hydraulického čerpadla.
PTR-F: Připojovací příruba, výběr nízkých a vysokých otáček.
PTR-FL/FH: Připojovací příruba, výběr nízkých a vysokých otáček.
PTR-D/PTR-DM/PTR-DH: Nízké/střední/vysoké otáčky se spojovacím zařízením DIN pro přímé připojení hydraulického čerpadla.
PTRD-F: Vysokootáčkový se spojovacím zařízením s připojovací přírubou pro přímo montovaný kloubový hřídel.
PTRD-D: Vysokootáčkový s dvojitým pohonem. Přední a zadní spojovací zařízení DIN pro přímé připojení hydraulických čerpadel.
PTRD-D1: Vysokootáčkový s dvojitým pohonem. Zadní připojovací příruba a přední spojovací zařízení DIN.
PTRD-D2: Vysokootáčkový s dvojitým pohonem vzadu a jednoduchým pohonem vpředu. Dvě zadní připojovací příruby a přední spojovací zařízení DIN.