|
D11K |
D13K |
---|---|---|
Emisní norma |
Euro 6 |
Euro 6 |
Počet válců |
6 |
6 |
Zdvihový objem |
10,8 l |
12,8 l |
Zdvih |
152 mm |
158 mm |
Vrtání |
123 mm |
131 mm |
Kompresní poměr |
17:01 |
18:1 (420, 460, 500 koní), 17:1 (540 koní) |
Hospodárné otáčky |
1000–1500 ot./min. |
950–1400 ot./min. |
Účinek výfukové brzdy |
160 kW (2400 ot./min) |
200 kW (2300 ot./min) |
Účinek brzdy VEB |
290 kW (2400 ot./min) |
|
VEB |
volitelná výbava |
|
Účinek brzdy VEB+ |
375 kW (2300 ot./min) |
|
VEB+ |
volitelná výbava |
|
Olejové filtry |
2 plně průtokové, 1 obtokový |
2 plně průtokové, 1 obtokový |
Objem oleje při výměně včetně filtru |
36 l |
33 l |
Chladicí systém, celkový objem |
36 l |
38 l |
Palivo s nízkým obsahem síry (EN590, max. 10 částic síry na milion)
Bionafta druhé generace (EN15940, syntetická nafta)
|
Výstupní točivý moment |
Poměr |
---|---|---|
EPTT650 |
650 Nm* |
1.26:1 |
EPTT1000 |
1000 Nm* |
1.26:1 |
* Výstupní točivý moment za jízdy a v klidu.
Čistý výkon podle: EC 582/2011
D11K330 (243 kW) |
|
---|---|
Max. výkon při 1 700 ot./min. |
330 k |
Max. točivý moment při 877–1 400 ot./min. |
1600 Nm |
D11K380 (280 kW) |
|
Max. výkon při 1 700 ot./min. |
380 k |
Max. točivý moment při 938–1 400 ot./min. |
1800 Nm |
D11K430 (316 kW) |
|
Max. výkon při 1 700 ot./min. |
430 k |
Max. točivý moment při 1 008–1 400 ot./min. |
2050 Nm |
D11K460 (338 kW) |
|
Max. výkon při 1 700 ot./min. |
460 k |
Max. točivý moment při 1050–1400 ot./min |
2200 Nm |
Čistý výkon podle: EC 582/2011
D13K380 (279 kW) |
|
---|---|
Max. výkon při 1 700 ot./min. |
380 k |
Max. točivý moment při 830–1 400 ot./min. |
1 814 Nm |
D13K420 (309 kW) |
|
Max. výkon při 1 404–1 700 ot./min. |
420 k |
Max. točivý moment při 905–1 400 ot./min. |
2100 Nm |
D13K460 (338 kW) |
|
Max. výkon při 1 404–1 700 ot./min. |
460 k |
Max. točivý moment při 945–1 400 ot./min. |
2300 Nm |
D13K500 (368 kW) |
|
Max. výkon při 1 404–1 700 ot./min. |
500 k |
Max. točivý moment při 980–1 400 ot./min. |
2500 Nm |
D13K540 (397 kW) |
|
Max. výkon při 1 458–1 700 ot./min. |
540 koní |
Max. točivý moment při 1000–1400 ot./min |
2600 Nm |
Typ |
Nejvyšší převod |
Točivý moment motoru (Nm) |
Celková hmotnost soupravy (tuny) |
---|---|---|---|
AT2412G |
Přímý |
2400 |
44 |
AT2612G |
Přímý |
2600 |
100 |
ATO2612G |
Rychloběžný |
2600 |
100 |
Typ |
Nejvyšší převod |
Točivý moment motoru (Nm) |
Celková hmotnost soupravy (tuny) |
---|---|---|---|
PT2106 |
Přímý |
2100 |
44 |
PT2606 |
Přímý |
2600 |
60 |
Určeno pro hospodárnou spotřebu paliva. K řazení dochází v těch nejhospodárnějších otáčkách.
Používá se v situacích, kdy je zapotřebí vysoký výkon motoru. K řazení dochází ve vysokých otáčkách motoru.
Typ |
Kombinace |
Převod |
Max. točivý moment (Nm) |
Maximální zatížení nápravy / zdvojené nápravy (v tunách) |
Celková hmotnost soupravy (tuny) |
---|---|---|---|---|---|
Jednoduchá redukce |
|||||
RSS1344C/E |
Jednoduchá |
Hypoidní ozubení |
2600 |
13 |
44 |
RSS1356 |
Jednoduchá |
Hypoidní ozubení |
2400/2800 |
13 |
56/44 |
RSS1370A/B |
Jednoduchá |
Hypoidní ozubení |
3550 |
13 |
70 |
RTS2370A |
Tandemová |
Hypoidní ozubení |
3550 |
23 |
80 |
RSS1244B |
Jednoduchá |
Hypoidní ozubení |
2800 |
12 |
44 |
RTS2310A |
Tandemová |
Hypoidní ozubení |
3550 |
23 |
100 |
RSS1352A |
Jednoduchá |
Hypoidní ozubení |
2800 |
13 |
52 |
Kolová redukce |
|||||
RSH1365 |
Jednoduchá |
Spirálové zkosení |
2400 |
13 |
65 |
RSH1370F |
Jednoduchá |
Šikmozubé kuželové ozubení |
3550 |
13 |
70 |
RTH2610F |
Tandemová |
Šikmozubé kuželové ozubení |
3550 |
26 |
100 |
RTH3210 |
Tandemová |
Šikmozubé kuželové ozubení |
3550 |
32 |
100 |
RTH3312 |
Tandemová |
Šikmozubé kuželové ozubení |
3550 |
33 |
120 |
RTH3815 |
Tandemová |
Šikmozubé kuželové ozubení |
3550 |
38 |
150 |
RSS1244B |
RSS1344C/E |
RSS1352 |
RSS1356 |
RSS1370A/B |
RTS2370A |
RTS2310A |
RSH1365 |
RSH1370F |
RTH2610F |
RTH3210 |
RTH3312 |
RTH3815 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2.31:1 |
2.31:1* |
2.31:1 |
2.50:1 |
2.47:1 |
2.43:1 |
2.06:1 |
3.61:1 |
3.46:1 |
3.33:1 |
3.33:1 |
3.61:1 |
4.14:1 |
2.47:1 |
2.47:1* |
2.47:1 |
2.64:1 |
2.64:1 |
2.57:1 |
2.17:1 |
3.76:1 |
3.61:1 |
3.46:1 |
3.46:1 |
3.76:1 |
4.58:1 |
2.64:1 |
2.64:1* |
2.64:1 |
2.79:1 |
2.85:1 |
2.83:1 |
2.31:1 |
4.12:1 |
3.76:1 |
3.61:1 |
3.61:1 |
4.12:1 |
5.43:1 |
2.85:1 |
2.85:1* |
2.85:1 |
3.10:1 |
3.08:1 |
3.09:1 |
2.47:1 |
4.55:1 |
4.12:1 |
3.76:1 |
3.76:1 |
4.55:1 |
7.22:1 |
3.08:1 |
3.08:1* |
3.08:1 |
3.44:1 |
3.40:1 |
3.40:1 |
2.64:1 |
4.55:1 |
3.97:1 |
3.97:1 |
5.41:1 |
||
3.36:1 |
3.36:1* |
3.36:1 |
3.67:1 |
3.67:1 |
3.78:1 |
2.85:1 |
5.41:1 |
4.12:1 |
4.12:1 |
6.18:1 |
||
3.70:1 |
4.11:1 |
4.13:1 |
3.08:1 |
4.55:1 |
4.55:1 |
7.21:1 |
||||||
4.11:1 |
4.50:1 |
3.36:1 |
5.41:1 |
5.41:1 |
||||||||
4.63:1 |
5.14:1 |
3.70:1 |
6.18:1 |
6.18:1 |
||||||||
5.29:1 |
5.67:1 |
4.11:1 |
7.21:1 |
|||||||||
6.17:1 |
4.63:1 |
* Pro RSS1344E
|
D11K330 |
D11K370 |
D11K410 |
D11K450 |
D13K380 | D13K420 |
D13K460 |
D13K500 |
D13K540 |
||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Powertronic |
|||||||||||
PT2106 |
● |
● |
● |
● |
|||||||
PT2606 |
● | ● |
● |
● |
● |
||||||
I-Shift |
|||||||||||
AT2412G |
● |
● |
● |
● |
● | ● |
● |
||||
AT2612G |
● |
● |
● |
● |
● | ● |
● |
● |
● |
||
ATO2612G |
● |
● |
● |
● |
● | ● |
● |
● |
● |
||
Dvouspojková převodovka I-Shift DC |
|||||||||||
SP02812 |
● |
● |
● |
||||||||
Nápravy s jednoduchou redukcí |
|||||||||||
RSS1244B |
● |
● |
● |
● |
● | ● |
● |
● |
● |
||
RSS1344C/E |
● |
● |
● |
● |
● | ● |
● |
● |
● |
||
RSS1352 |
● |
● |
● |
● |
● | ● |
● |
● |
● |
||
RSS1356 |
● |
● |
● |
● |
● | ● |
● |
● |
● |
||
RTS2370A |
● |
● |
● |
● |
● | ● |
● |
● |
● |
||
RSS1370A/B |
● |
● |
● |
● |
● | ● |
● |
● |
● |
||
RTS2310A |
● |
● |
● |
● |
● | ● |
● |
● |
● |
||
Nápravy s redukcí v kolech |
|||||||||||
RSH1365 |
● |
● |
● |
● |
● | ● |
● |
● |
|||
RSH1370F |
● |
● |
● |
● |
● | ● |
● |
● |
● |
||
RTH2610F |
● |
● |
● |
● |
● | ● |
● |
● |
● |
||
RTH3210 |
● |
● |
● |
● |
● | ● |
● |
● |
● |
||
RTH3312 |
● |
● |
● |
● |
● | ● |
● |
● |
● |
||
RTH3815 |
● |
● |
● |
● |
● | ● |
● |
● |
● |
||
Hnací přední náprava/rozdělovací převodovka |
|||||||||||
FAA11/FAA21/V2501TB |
● |
● |
● |
● |
● | ● |
● |
● |
● |
PTER-DIN
Pomocný pohon namontovaný na zadní část motoru pro přímý pohon hydraulického čerpadla.
PTER1400
Pomocný pohon s připojovací přírubou namontovaný na zadní část motoru pro pohon hydraulického čerpadla.
PTER100
Pomocný pohon s připojovací přírubou namontovaný na zadní část motoru pro pohon hydraulického čerpadla.
PTR-F
Připojovací příruba, výběr nízkých a vysokých otáček.
PTR-FL/FH
Připojovací příruba, výběr nízkých a vysokých otáček.
PTR-D/PTR-DM/PTR-DH
Nízké/střední/vysoké otáčky se spojovacím zařízením DIN pro přímé připojení hydraulického čerpadla.
PTRD-F
Vysokootáčkový se spojovacím zařízením s připojovací přírubou pro přímo montovaný kloubový hřídel.
PTRD-D
Vysokootáčkový s dvojitým pohonem. Přední a zadní spojovací zařízení DIN pro přímé připojení hydraulických čerpadel.
PTRD-D1
Vysokootáčkový s dvojitým pohonem. Zadní připojovací příruba a přední spojovací zařízení DIN.
PTRD-D2
Vysokootáčkový s dvojitým pohonem vzadu a jednoduchým pohonem vpředu. Dvě zadní připojovací příruby a přední spojovací zařízení DIN.