Křivka točivého momentu vznětového motoru

Prohlédněte si naše křivky

Excelentní točivý moment při nízkých otáčkách. Extrémně široký rozsah maximálního točivého momentu. A maximální točivý moment korespondující s maximálním výkonem ve středních otáčkách. Porovnejte křivky točivého momentu našich motorů a sami uvidíte ten rozdíl. Usedněte za volant a užijte si dynamické zrychlení, nedostižnou tažnou sílu a hospodárnou a pohodlnou jízdu cestovní rychlostí. 

 

Prohlédněte si úplné technické parametry hnacích ústrojí

Hospodárné využívání paliva vám ušetří peníze a je také šetrnější k životnímu prostředí

Výkon pro vaši firmu

Díky obrovskému výkonu motoru D16 a velkému rozsahu točivého momentu dokáže model FH16 splnit i ty nejtěžší úkoly s mimořádně vysokou produktivitou. Na konečném účtu to rozhodně pocítíte. 

Jedinečná motorová brzda VEB+ s jedinečným provedení vačkového hřídele

Motorová brzda Volvo – VEB+

Naše patentovaná motorová brzda VEB+ využívá jedinečné provedení vačkové hřídele, která dokáže v případě motoru D16 pohltit až 470 kW (639 k). V kombinaci s převodovkou I-Shift a inteligentním tempomatem přispívá k udržení vyšší průměrné rychlosti, aniž by došlo k ohrožení bezpečnosti nebo navýšení spotřeby paliva.

Ekologičtější a šetrnější motory

Naše motory Euro 6, krok C, představují další velký posun směrem k čistější přepravě a ke snížení dopadu na životní prostředí. Výkon zůstává stejný, jen spotřeba paliva se snižuje. 

Naše řešení pro normu Euro 6> souhrn

Princip řešení pro splnění normy Euro 6

1. Motor 
Nové součásti motoru zlepšily průtok plynů a zajistily optimální teplotu výfukových plynů ve chvíli, kdy se dostanou k systému dočišťování.

2. Sedmý vstřikovač
K řízení teploty oxidačního katalyzátoru (DOC) se používá speciální vstřikovač nafty, který zajišťuje efektivitu filtru pevných částic (DPF) a dobrou funkčnost selektivní katalytické redukce (SCR).

3. Oxidační katalyzátor pro vznětové motory (DOC)
Oxidační katalyzátor produkuje oxid dusičitý NO2, který filtr pevných částic využívá ke spalování částic. Za chladných podmínek navíc vytváří teplo nutné k procesu regenerace.

4. Filtr pevných částic (DPF)
Filtr shromažďuje pevné částice a ukládá je do doby, než budou během regeneračního procesu spáleny. Regenerace navíc probíhá automaticky, takže se o ni nemusíte nijak starat.

5. Selektivní katalytická redukce (SCR)
Ve směšovací komoře se do výfukových plynů vstřikuje kapalina AdBlue. V katalyzátoru se oxidy dusíku (NO2) účinně přeměňují na neškodný plynný dusík a vodní páru.

6. Konvertor pohlcující čpavek (ASC)
V tomto posledním dílu, za kterým již následuje koncovka výfuku, se odstraňují poslední zbytky čpavku (NH3).

Volvo FH16 – výkon

Volba výkonu je na vás

U modelu Volvo FH16 si můžete vybrat ze čtyř různých výkonových variant. 

Najít nejbližšího obchodního zástupce

Vyšší výkon. Nižší spotřeba paliva

Navštivte Volvo Group Truck Center a vyzkoušejte si výkon a ekonomický provoz našich motorů sami.

Najít nejbližšího obchodního zástupce