Se servisní smlouvou Volvo Gold Electric - pro elektrická nákladní vozidla - můžete s klidem a jistotou přejít na elektrický pohon, protože víte, že smlouva se vztahuje na celé vozidlo. Poskytuje vám přístup ke všemu, co potřebujete, abyste minimalizovali riziko jakýchkoli neplánovaných zastávek.
Servisní smlouva Volvo Gold Electric pokrývá preventivní údržbu, opravy, výměny akumulátorů a další servisní úkony. Zahrnuje také služby společnosti Volvo pro zajištění provozuschopnosti, včetně vzdáleného monitorování stavu systému akumulátorů. To umožňuje našim servisům jednat proaktivně a řešit potenciální problémy ještě předtím, než nastanou.
Naši proškolení a certifikovaní technici používají pouze originální náhradní díly Volvo a mají přístup ke všem specializovaným zařízením, diagnostickým nástrojům a databázovým systémům potřebným k udržení špičkového výkonu.
Díky tomu, že smlouva zahrnuje preventivní údržbu, vzdálené monitorování a opravy nákladních vozidel, budete znát přesné měsíční náklady na vaše nákladní vozidlo. A výsledek? Vlastnictví bez starostí a více času soustředit se na své podnikání.
Sledování v reálném čase s využitím pokročilé telematiky a konektivity monitoruje v reálném čase zásadně důležité součásti nákladního vozidla, včetně akumulátoru. Analýzou těchto dat na dálku můžeme předvídat, kdy dojde k poruše – a přijmout okamžitá opatření, abychom jí zabránili.
Odtahová asistenční služba Volvo kryje náklady na odtah, kdykoli je to potřeba. Tato rozšířená služba přidává další ochranu, včetně nouzového nastartování, dodávky paliva, dohledu nad vozidlem a nákladem, vykládky/překládky, dopravy, ubytování v hotelu, a dokonce i repatriace řidiče.
V případě neplánovaného přerušení jízdy vám okamžitě umožníme pokračovat v cestě. Jakmile zaznamenáte zastávku ve službě Volvo Action Service, hodiny se spustí. Pokud to potrvá déle než 4 hodiny, nabídneme vám kompenzaci – od finanční podpory až po náhradní nákladní vozidlo nebo jinou pomoc.