Prostřednictvím servisní smlouvy Volvo Uptime Care získáte servisní plán optimalizovaný na základě skutečného používání vozidla. Pomocí vestavěné konektivity můžeme monitorovat vaše nákladní vozidlo a aktivovat správnou službu ve správný čas. To vám pomáhá zajistit jeho trvalou provozuschopnost a připravenost.
Všechna nová nákladní vozidla Volvo se dodávají s individuálním servisním plánem přizpůsobeným jejich konkrétnímu způsobu používání, což zajišťuje vhodnou úroveň údržby. Servisní smlouva Volvo Uptime Care vylepšuje servisní plán tím, že jej s využitím konektivity nákladního vozidla v reálném čase aktualizuje. Díky tomu je možné provádět servis přesně podle potřeb vozidla a zajistit tak jeho maximální provozuschopnost.
Díky informacím získávaným vzdáleně z vozidla můžeme předem naplánovat celou návštěvu servisu. To znamená, že vás kontaktujeme, abychom naplánovali návštěvu servisu na čas, který vám vyhovuje. Poté přidělíme správného technika společně s požadovanými nástroji a vybavením a objednáme díly předem.
Servisní smlouva Volvo Uptime Care zahrnuje také vzdálenou servisní zprávu.
V případě potřeby servisu je informován prodejce a na kombinovaném
přístroji se zobrazí zpráva, která informuje řidiče. Každý tak
může plánovat dopředu, což pomáhá udržovat vaše nákladní vozidlo
v dobrém stavu a zajistit jeho efektivní provoz.
Vyberte si servisní smlouvu odpovídající potřebám vašeho nákladního vozu a provozu. Náš nástroj vám pomůže najít nejlepší možnost optimalizace údržby a maximalizace doby provozuschopnosti.