Kvůli poruchách a urgentním opravám přicházíte o příjem, protože vaše vozidla nemohou vydělávat. S aktivní tvorbou servisního plánu a preventivní údržbou však těmto starostem předejdete. Plánovat se totiž vyplatí. A uděláme to za vás. Servisní plán je vytvořen speciálně podle potřeb vašeho vozidla a firmy. Termín servisních návštěv budete znát dopředu, takže vás nebudou čekat neplánované odstávky a budete se moci spolehnout na optimální provozuschopnost vozidla. A navíc je to zcela zdarma.
VOSP je sestavený na konkrétní vozidlo podle podmínek provozu a ročního projezdu km tak, aby byla zajištěna trvalá provozuschopnost vozidla zákazníků. Na základě takto sestaveného servisního plánu vám domovský servis zašle upozornění na blížící se servisní prohlídku. Pokud dojde v průběhu používání vozidla ke změně podmínek provozu, ročního projezdu, nebo dalších skutečností, které ovlivňují servisní interval, tak odpovědná osoba na Truck Centru tento přeplánuje, aby odpovídal novým skutečnostem a o této úpravě informuje zákazníka.
Servisní smlouva Volvo Uptime Care je plán služeb pro skutečný svět. Zahrnuje plánování konektivity, kde používáme integrovanou konektivitu vašeho vozidla k dálkové kontrole opotřebení určitých komponent. Pak s vámi aktivně spolupracujeme a pomocí údajů vašeho vozidla optimalizujeme váš plán údržby. To znamená, že návštěvy dílny lze plánovat podle skutečného využití a stavu vašeho vozidla. Zajišťuje také, že samotné návštěvy jsou efektivnější a že díly jsou vždy k dispozici. Vše, co je potřeba k zajištění soustavné provozuschopnosti a připravenosti vozidla.
Krok 1: vstupní informace
Bezplatná konzultace na téma servisního plánu začíná vložením přesné specifikace vašeho vozidla, typu jeho použití, počtu ročně najetých kilometrů a dalších podrobností o činnosti vaší firmy do našeho systému.
2. krok: výběr nejvhodnější varianty
Vyzkoušíme, jaký vliv mohou různé servisní intervaly na provozuschopnost vašeho vozidla mít, a stanovíme optimální míru údržby.
3. krok: tvorba plánu
Na základě vašich údajů vytvoříme servisní plán, ve kterém bude určeno, kdy je třeba zavézt vozidlo do servisu a na co přesně se zaměřit. Vždy tak budete dopředu vědět, na co se připravit.
4. krok: servis
Jakmile se přiblíží doba, kdy je potřeba provést servis, včas vás kontaktujeme, abyste mohli dobu strávenou v servisu zohlednit při plánování zakázek.
5. krok: doladění plánu
Pokaždé, když přivezete svoje vozidlo do servisu, vyhodnotíme jeho stav a na základě toho optimalizujeme plán. Svá vozidla tak budete moci vždy využívat na maximum.