Trucks

Plánování servisu vozidel Volvo

Kvůli poruchách a urgentním opravám přicházíte o příjem, protože vaše vozidla nemohou vydělávat. S aktivní tvorbou servisního plánu a preventivní údržbou však těmto starostem předejdete. Plánovat se totiž vyplatí. A uděláme to za vás. Servisní plán je vytvořen speciálně podle potřeb vašeho vozidla a firmy. Termín servisních návštěv budete znát dopředu, takže vás nebudou čekat neplánované odstávky a budete se moci spolehnout na optimální provozuschopnost vozidla. A navíc je to zcela zdarma.

Volvo Optimalizovaný Servisní Plán (VOSP)

VOSP je sestavený na konkrétní vozidlo podle podmínek provozu a ročního projezdu km tak, aby byla zajištěna trvalá provozuschopnost vozidla zákazníků. Na základě takto sestaveného servisního plánu vám domovský servis zašle upozornění na blížící se servisní prohlídku. Pokud dojde v průběhu používání vozidla ke změně podmínek provozu, ročního projezdu, nebo dalších skutečností, které ovlivňují servisní interval, tak odpovědná osoba na Truck Centru tento přeplánuje, aby odpovídal novým skutečnostem a o této úpravě  informuje zákazníka.

Na míru pro vaše vozidlo

Náročné provozní podmínky s sebou přináší i větší opotřebení. Nižší počet najetých kilometrů znamená méně častou údržbu. Co však platí pro jedno vozidlo, nemusí platit pro to vaše. Při plánování konektivity používáme integrovanou konektivitu vašeho vozidla s cílem identifikovat jeho jedinečné potřeby údržby. Pak aktivně pracujeme na optimalizaci vašeho servisního plánu. Vše, abyste se ujistili, že vaše vozidlo dostane přesně takový servis, jaký vyžaduje – nic víc, nic méně.

Servisní smlouva Uptime Care
 

Servisní smlouva Volvo Uptime Care je plán služeb pro skutečný svět. Zahrnuje plánování konektivity, kde používáme integrovanou konektivitu vašeho vozidla k dálkové kontrole opotřebení určitých komponent. Pak s vámi aktivně spolupracujeme a pomocí údajů vašeho vozidla optimalizujeme váš plán údržby. To znamená, že návštěvy dílny lze plánovat podle skutečného využití a stavu vašeho vozidla. Zajišťuje také, že samotné návštěvy jsou efektivnější a že díly jsou vždy k dispozici. Vše, co je potřeba k zajištění soustavné provozuschopnosti a připravenosti vozidla.

Plánování servisu – jak postupujeme

Krok 1: vstupní informace

Bezplatná konzultace na téma servisního plánu začíná vložením přesné specifikace vašeho vozidla, typu jeho použití, počtu ročně najetých kilometrů a dalších podrobností o činnosti vaší firmy do našeho systému. 

2. krok: výběr nejvhodnější varianty
Vyzkoušíme, jaký vliv mohou různé servisní intervaly na provozuschopnost vašeho vozidla mít, a stanovíme optimální míru údržby.

3. krok: tvorba plánu
Na základě vašich údajů vytvoříme servisní plán, ve kterém bude určeno, kdy je třeba zavézt vozidlo do servisu a na co přesně se zaměřit. Vždy tak budete dopředu vědět, na co se připravit.

4. krok: servis

Jakmile se přiblíží doba, kdy je potřeba provést servis, včas vás kontaktujeme, abyste mohli dobu strávenou v servisu zohlednit při plánování zakázek. 

5. krok: doladění plánu
Pokaždé, když přivezete svoje vozidlo do servisu, vyhodnotíme jeho stav a na základě toho optimalizujeme plán. Svá vozidla tak budete moci vždy využívat na maximum.

Společné plánování

Obchodní zástupce Volvo Trucks vám ochotně sestaví bezplatný servisní plán a zodpoví vám jakékoliv otázky na téma servisu.