Trucks

×

9 nejlepších vylepšení hnacích ústrojí Euro 6 Volvo Trucks pro úsporu paliva

Nezáleží na tom, zda zajišťujete dálkovou přepravu, regionální přepravu, distribuci nebo stavební práce, tyto nejnovější úpravy pro Euro 6 Step E znamenají značnou úsporu paliva pro všechny. Společnost Volvo se zaměřila na celé hnací ústrojí a provedla řadu vylepšení, která nejen zlepšují spotřebu paliva, ale také zajišťují plynulejší a příjemnější zážitek z řízení – na silnici i v terénu.
Volvo FH jede samo po dálnici za slunečného dne.

Zde je 9 nejdůležitějších změn:

1. Vylepšený motor D13TC. Pokud znáte Volvo FH s funkcí I-Save, pak víte, že dokáže při dálkové přepravě výrazně snížit náklady na palivo. Klíčem k tomu je D13TC, srdce systému I-Save a vůbec nejúspornější motor společnosti Volvo. Tato nejnovější vylepšení ho posunula na další úroveň. Byl zdokonalen proces spalování paliva, bylo sníženo tření v motoru a byl vylepšen olejový systém. Také byl zdokonalen systém EATS (dočišťování výfukových plynů), byla snížena hmotnost motoru a byla zavedena nová generace systému řízení motoru. Abychom rozšířili naši nabídku pro úsporu paliva, je motor D13TC nyní k dispozici s novým výkonem 420 k.
 

2. Vylepšené motory D11 a D13 eSCR. U obou motorů byl zdokonalen spalovací proces a bylo sníženo tření. Zvýšená účinnost je zajištěna začleněním patentovaného zvlněného pístu motoru D13TC, který optimalizuje vstřikování paliva. Byl vylepšen systém EATS, snížena hmotnost motoru a zavedena nová generace systému řízení motoru. Zákazníci pracující ve stavebnictví ocení, že minimální rychlost tempomatu je nyní snížena na 4 km/h. Pro ještě větší flexibilitu je nyní D13 eSCR k dispozici také pro bionaftu B100 s výkonem 460 a 500 koní.

 

3. Vylepšená převodovka I-Shift. I-Shift nyní přináší plynulejší, rychlejší řazení a harmoničtější zážitek z řízení než kdy dříve. Vylepšení zahrnují nový systém a strategii řazení a nový systém spojky pro motory D13. Inovovaná převodovka I-Shift je k dispozici pro všechna těžká nákladní vozidla a Volvo FE.
 

4. Nový software I-Torque. I-Torque, nový inteligentní software společnosti Volvo, optimalizuje točivý moment motoru, čímž šetří palivo. Na základě topografických údajů ze systému I-See a celkové hmotnosti soupravy software I-Torque automaticky vypočítá optimální točivý moment motoru. Software I-Torque je aktuálně k dispozici s našimi novými palivovými balíčky pro vznětové motory D13 Euro 6 Step E.
 

Podívejte se na toto krátké video, kde se o systému I-Torque dozvíte více odkaz
 

5. Vylepšená aerodynamika. Kabiny modelů Volvo FM a FH byly vylepšeny pro optimalizaci aerodynamiky. U obou modelů bylo vylepšeno těsnění kolem mřížky chladiče a předních přídavných světel, nový kryt ramene zpětného zrcátka a lemy blatníků, které zlepšují proudění vzduchu kolem podběhů kol (u vozidel s pneumatikami 385/55). Volvo FH získalo další prodloužení dveří a vylepšení vzduchových deflektorů kabiny XHSL (extra vysoká spací kabina).
 

6. Nové energeticky úsporné čerpadlo posilovače řízení. Nové elektronicky ovládané čerpadlo posilovače řízení společnosti Volvo zajišťuje přesnější kontrolu nad řízením a pomáhá tak snížit energii potřebnou při jízdě rovně. Pro náročné zákazníky na dlouhých trasách a zákazníky s dlouhou dobou volnoběhu to představuje možnost, jak snížit energetické ztráty. Toto čerpadlo posilovače řízení je součástí nových palivových balíčků společnosti Volvo pro vznětové motory D11 a D13 Euro 6.
 

7. Účinnější vzduchové kompresory. Volvo představilo novou generaci vzduchových kompresorů, které šetří palivo efektivnějším natlakováním vzduchového systému. Nyní jsou standardní součástí všech vznětových motorů D11 a D13 Euro 6.
 

8. Nové vzduchové, palivové a olejové filtry a nové velikosti nádrží AdBlue. Tyto nové filtry jsou fyzicky navrženy tak, aby bylo možné instalovat pouze správný filtr, což zajistí optimální výkon motoru a maximalizuje jeho životnost. Filtry Volvo jsou vyrobeny ze speciálně upraveného skládaného filtračního papíru a mají velký povrch, který zajišťuje vynikající filtrační výkon a dlouhou životnost. A aby se řidičům usnadnilo doplňování paliva i močoviny při stejné zastávce, byly upraveny velikosti nádrží AdBlue společnosti Volvo, aby odpovídaly zvýšené účinnosti modernizovaných vznětových motorů D11 a D13 Euro 6.
 

9. Alternátory s o 50 % delší životností. Aby byl život na cestách pohodlnější, představila společnost Volvo novou generaci 150A alternátorů, jejichž životnost je o 50 % delší. Byla vylepšena komunikace s alternátorem díky přidání funkce LIN (Local Interconnect Network), která společnosti Volvo umožňuje diagnostikovat alternátor, porozumět, kdy je třeba jej vyměnit, a naplánovat nabíjení tak, aby se prodloužila životnost součástí zajišťujících řízení spotřeby. Tyto nové alternátory jsou standardem pro vznětové modely FH a FH16 EURO 6. Pro ještě větší pohodlí přidala společnost Volvo do nabídky pro tyto modely také nový, větší 180A alternátor.

Chcete se dozvědět více o tom, jak snížit spotřebu paliva? Přečtěte si článek Jak vylepšit ekonomiku provozu nákladních vozidel, kde najdete přehled klíčových faktorů, které ovlivňují spotřebu paliva, emise a náklady vozového parku související s palivem.

Máte nějaké otázky?

Obchodní zástupce Volvo Trucks vám na ně jistě odpoví. Zastavte se v Truck Centru, zavolejte anebo jej pozvěte k sobě.