Ať už chcete zabezpečení dobře udržovaného nákladního vozidla, nebo maximální provozuschopnost, všechny servisní smlouvy Volvo jsou navrženy tak, aby udržovaly vaše vozidla v pohybu a zlepšovaly váš zisk.
Díky integrované technologii připojení vašich nákladních vozidel pro vás můžeme naplánovat návštěvy servisu podle najetých kilometrů a opotřebení klíčových součástí. Můžete se tak vyhnout možným potížím dříve, než k nim dojde, a zároveň získat více času na silnici, lepší kontrolu nákladů a větší klid.
Prozkoumejte naše servisní smlouvy a najděte řešení, které bude vám i vašemu provozu nejlépe vyhovovat.
Dnes je každé nákladní vozidlo Volvo vybaveno jedním z nejpokročilejších telematických a diagnostických systémů v oboru. To – spolu s nejnovější technologií připojení – umožňuje společnosti Volvo Trucks vzdáleně sledovat a analyzovat kritická data komponentů v reálném čase a předpovídat, kdy může dojít k poruše. Data jsou přenášena do mezinárodního Uptime Centra společnosti Volvo Trucks, kde jsou zpracovávána a analyzována. Pokud je zjištěna jakákoliv odchylka od standardních provozních parametrů, je informováno domovský servis Volvo nebo národní Uptime Centrum. Tam pak mohou přijmout preventivní opatření ještě předtím, než dojde k poruše. V současné době je na většině evropských trhů možnost sledování v reálném čase dostupná v rámci servisní smlouvy Volvo Gold.
Dobrý servisní plán by měl zohledňovat skutečné využití a stav vašeho nákladního vozidla. Přesně to nabízí smlouva Uptime Care společnosti Volvo. Základ všech našich servisních smluv je k dispozici také jako samostatný servisní plán. Servisní smlouva Volvo Uptime Care zahrnuje plánování servisu na základě konektivity, které nám umožňuje naplánovat návštěvu dílny podle vašeho skutečného nájezdu a opotřebení klíčových součástí. Je to skvělý způsob, jak udržet vaše náklady na nízké úrovni a vaše vozidlo v provozu.