Váháte, zda investovat do elektrického nákladního vozidla, protože tato technologie je stále relativně nová? Jedním z účinných způsobů, jak snížit jakékoli riziko, je uzavření servisní smlouvy. Díky tomu, že se zbavíte odpovědnosti za veškeré neočekávané poruchy a opravy, můžete přejít na elektrický pohon naprosto bez starostí.
Elektrická nákladní vozidla představují pro mnoho lidí pracujících v dopravním odvětví skutečnou revoluci. Společnosti, které pracovaly se spalovacími motory po desetiletí, nyní čelí zcela novým technologiím: A s tím přichází nejistota. Jsou elektrická nákladní vozidla spolehlivá? Jak postupovat při jejich údržbě? Kdo je kvalifikovaný k jejich opravě?
Se servisní smlouvou Gold pro elektrická nákladní vozidla se nemusíte obávat jakéhokoli rizika, které s sebou přináší přechod na novou technologii. Jakékoli chyby nebo počáteční problémy se stávají naší odpovědností
„Se servisní smlouvou si nemusíte dělat starost o žádnou z těchto otázek,“ vysvětluje Jiin-lih Andersson, ředitelka pro produkt a cenotvorbu servisních smluv ve společnosti Volvo Trucks. „Namísto toho se o všechny praktické záležitosti postará Volvo Trucks a poskytne vám vše potřebné k zajištění provozuschopnosti vašeho nákladního vozidla. Vy se tedy můžete plně věnovat svému podnikání.“
Servisní smlouva Gold pro elektrická nákladní vozidla funguje stejně jako standardní smlouva Gold se společností Volvo Trucks, ale liší se tím, že poskytuje krytí i pro nové komponenty elektrického pohonu, mj. elektromotor a systém uchovávání energie. Veškeré problémy a poruchy budou řešit plně kvalifikovaní technici, kteří dobře znají nejnovější technologie a získali certifikaci pro práci s vysokonapěťovými zařízeními. Používají výhradně originální náhradní díly Volvo a mají přístup ke specializovanému vybavení, nářadí a školením potřebným pro správné provedení všech oprav. Mnohé z těchto odborných znalostí se nemohou rovnat nezávislým dílnám, z nichž mnohé jsou méně obeznámeny s technologií elektromobility.
„To vše znamená, že se nemusíte obávat jakéhokoli vnímaného rizika, které s sebou přináší přechod na novou technologii. Přebíráme odpovědnost za případné chyby nebo technické problémy v zaváděcí fázi,“ potvrzuje Jiin-lih Andersson.
Další funkcí servisní smlouvy Gold je služba Volvo Trucks Monitoring, která umožňuje preventivní údržbu, která je přizpůsobena konkrétnímu použití nákladního vozidla. Pomocí vestavěných funkcí konektivity nákladního vozidla je vozidlo nepřetržitě dálkově monitorováno střediskem Volvo Trucks Uptime Center.
„To nám umožňuje naplánovat služby, když je potřeba, a zároveň nám to umožňuje předvídat a předcházet poruchám,“ říká Jiin lih.
Služba se vztahuje i na akumulátory elektrického nákladního vozidla, které tvoří jednu z nejchoulostivějších součástí elektrické hnací soustavy. Společnost Volvo Trucks může v reálném čase sledovat stav a úroveň spotřeby energie baterií vozidla a plánovat případné opravy a výměny baterií přesně ve správný okamžik. Protože společnost Volvo Trucks zná maximální energii, kterou daný zákazník potřebuje, můžeme jednat, pokud minimální využitelná energie dosáhne určité úrovně dříve, než se očekává. Pokud k tomu dojde, prodejce může informovat zákazníka a naplánovat návštěvu dílny za účelem provedení nezbytných úprav. Díky této funkci Volvo Trucks zajistí, že budete mít vždy kapacitu baterie požadovanou pro vaše vozidlo.
„Celkovým cílem servisní smlouvy Gold pro elektrická nákladní vozidla je, aby si s vozidlem nemusel vlastník dělat žádné starosti. Postaráme se o všechny praktické záležitosti. Vy se tedy můžete plně věnovat svému podnikání.“
Máte-li zájem o další informace o elektrických nákladních vozidlech, vyzkoušejte si náš test: Jsou elektrická nákladní vozidla tím pravým řešením pro vaše podnikání?
Mohlo by vás také zajímat:
Další informace nebo podrobnější možnosti vám poskytne nejbližší obchodní zástupce Volvo Trucks.