Nízký |
cca 880 mm |
Střední |
cca 950 mm |
Vysoký |
cca 1050 mm |
Vzduchové | Parabolické | |
---|---|---|
Nízký | 7.1/7.5/8 | 9 |
Střední | 7.1/7.5/8 | 9 |
Vysoký | 7.1/7.5/8 | 9 |
Typ |
Nápravy |
Odpružení |
Zatížení nápravy / zdvojené nápravy |
Redukce |
Tlačené/vlečené nápravy |
---|---|---|---|---|---|
Jednoduchá náprava |
|
|
|
|
|
RAD-L90 |
4×2 |
Parabolické / S-parabolické pružiny |
13 t |
Jednoduchá/kolová |
|
RAD-KR |
4×2 |
Vzduchové |
13 t |
Jednoduchá/kolová |
|
Zdvojená náprava |
|
|
|
|
|
RADT-KR |
6×2 |
Vzduchové |
19/20 t |
Jednoduchá/kolová |
Vlečená náprava (pevná/řízená) |
RADD-BR |
6×4 |
Parabolické |
23 t |
Jednoduchá/kolová |
|
Tažná zařízení
K dispozici jsou tažná zařízení pro připojení přívěsů.
Palivové nádrže
Palivové nádrže jsou k dispozici v provedení z oceli, plastu či hliníku. Objem paliva se pohybuje v rozsahu od 160 do 630 litrů. Palivové nádrže ve tvaru D mají dvě výšky – 560 mm a 710 mm.
Nádrže AdBlue
Plast, objem je 32 litrů. Čerpadlo na kapalinu AdBlue je vestavěno do modulu nádrže na kapalinu AdBlue.
Přední nápravy
Zatížení přední nápravy se pohybuje v rozsahu od 7,1 do 9 t.
Vlečené nápravy
K dispozici v několika konfiguracích – pevné s jednoduchými nebo dvojitými koly nebo aktivně řízené. Zatížení nápravy: 6,7, 7,1, 7,5 nebo 10,5 tuny.
Pohon | Podvozek | Odpružení | Výška rámu | Výška 5W* | Výška | Min. výška spojovacích zařízení** | Nominální světlá výška** |
---|---|---|---|---|---|---|---|
4×2 | |||||||
Střední | RAD-KR | 266 | 150 | 315/60 R22,5"" | 992 | 1097 | |
Střední | RAD-KR | 266 | 185 | 295/80 R22.5" | 1103 | 1208 | |
Střední | RAD-KR | 266 | 185 | 315/70 R22,5"" | 1086 | 1191 | |
Střední | RAD-KR | 266 | 185 | 315/80 R22,5"" | 1114 | 1219 | |
Střední | RAD-KR | 266 | 150 | 295/80 R22.5" | 1063 | 1168 | |
Střední | RAD-KR | 266 | 150 | 315/70 R22,5"" | 1049 | 1154 |
** Přibližné výšky.
Řada otvorů na rámu pro připojení nástavby
Horní řada otvorů je vyhrazena pro nástavbu. Všechny úchyty v horní řadě otvorů jsou odsazeny a vybaveny 8milimetrovým oddělovačem. V horní řadě otvorů nebyly použity žádné nýty.
Příprava pro jeřáb
Pomocný rám pro jeřáb lze na podvozek namontovat ve výrobě.
Příprava pro jeřáb
Pomocný rám pro jeřáb lze na podvozek namontovat ve výrobě. Skříň akumulátoru je přesunuta vzad a fixační desky jsou namontovány za kabinou na obou stranách podvozku. Součástí je elektrická montážní sada – ELCRANE.
Točnice
K dispozici je široká škála variant, včetně točnice vyhovující standardu ISO s profily ve tvaru L v různých výškách. Točnice s přírubou představuje odlehčenou variantu, která nevyžaduje spojovací desku. Točnice se nachází ve výšce přibližně 150 mm nad rámem. U některých variant je jako volitelné příslušenství k dispozici integrovaný indikátor mazání a připojení návěsu.
Elektronicky řízený brzdový systém (EBS) zajišťuje výjimečnou odezvu, výkon a citlivost brzd a zároveň lze díky němu využít četné užitečné funkce. Brzdovou soustavu svých vozidel tak můžete dovybavit balíčkem EBS Medium nebo jinými volitelnými funkcemi. EBS je standardní součástí všech specifikací.
EBS Medium
Balíček EBS Medium obsahuje kromě balíčku EBS Standard také následující prvky:
Pomůcka pro rozjezd do kopce
Brzdy jsou uvolněny až ve chvíli, kdy motor zajistí točivý moment postačující k rozjetí vozidla bez couvnutí.
Elektronické řízení stability (ESC)
Brzdný stabilizační systém aplikuje brzdnou sílu na každé kolo zvlášť, díky čemuž je zajištěna lepší stabilita celé soupravy. Systém reaguje na tendenci k zalomení soupravy, převrácení nebo přetočení návěsu. Systém ESC splňuje legislativní nároky na elektronické řízení stability vozidla a je dostupný pro modely se 2 a 3 nápravami.
Hydraulický retardér
Hydraulický retardér pro převodovku AL306. Kompaktní integrovaný hydraulický retardér je namontován na převodovce a nabízí zpomalení brzdného momentu o 1490 Nm.